OBVESTILO: Od 20.7.2018 do 23.7.2018 ne bomo dosegljivi na telefon. Za vse informacije obrnite na mail: info@avtocona.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
  Iskanje po kataloški ali OEM številki:

POGOSTA VPRAŠANJA

1. Zakaj in kako se je potrebno registrirati?

2. Pozabljeno geslo ali uporabniško ime?

3. Kakššen je stroššek dostave?

4. Kdaj bom prejel-a naročeno blago?

5. Rešševanje reklamacij?

6. Ali lahko izberem dostavni naslov v služžbo ali drugam?

7. Ostala vpraššanja in informacije?

8. Ali se ob vgradnji plina ohrani garancija vozila?

9. Ali je potrebno opraviti homologacijo po vgradnji LPG sistema?

 


 

1. Zakaj in kako se je potrebno registrirati ?

Registracija uporabnika je potrebna zaradi podatkov, ki jih potrebujemo za uspeššno realizacijo naročila. Priporoča se navedba telefonske šštevilke saj vas v primeru kakrššnih koli težžav ali pa pred dostavo tako lahko pokličemo. Postopek registracije opravite preko povezave "Prijava". Postopek prijave poteka tako, da v obvezna polja vpišete ustrezne podatke. Po končani registraciji in vnosu podatkov prejmete elektronsko sporošilo na zaveden elektronski naslov v namen končne potrditve.

 

2. Pozabljeno geslo ali uporabnšiško ime ? 

V primeru, da ste pozabili vašše geslo ali uporabniško ime vam spletna aplikacija omogoša povrnitev oziroma ponovno pridobitev podatkov. Le to storite preko postopka "Pozabljeno Geslo" ali "Pozabljeno uporabnišško ime". Na elektronski naslov prejmete povrnjeno informacijo o izgubljenem geslu ali uporabnišškem imenu.

 

3. Kakššen je stroššek dostave ? 

Stroššek dostave znašša 5 EUR preko General Logistics systems d.o.o (v nadaljevanju GLS) z upošštevanim DDV. Brezplačna dostava velja ob nakupu minimalno 3 kosov artiklov ob predpostavki, da skupna masa naročila ne presega 30 kg.   

 Omenjena pravila veljajo zgolj in samo za področje znotraj Slovenije.

 Več o dostavi si preberite na povezavi: DOSTAVA BLAGA

 4. Kdaj bom prejel-a naročeno blago ? 

V primeru, da je blago na zalogi je le to v primeru naročila do 11.00 ure na dostavno služžbo izdano isti dan. Dostavna služžba pa zagotavlja dostavo naslednji delovni dan znotraj Slovenije (le to pa se lahko glede na dostavnega ponudnika tudi spreminja). V primeru, da produkta ni na zalogi vas o dobavnem roku predhodno obvestimo na elektronski naslov ali po telefonu.

 

5. Rešševanje reklamacij ? 

V primeru, da je do pošškodbe prišloo pred vgradnjo reklamacijo reššujete neposredno s spletno trgovino Avtocona oziroma podjetjem Avtocona d.o.o.. V primeru, da je do pošškodbe ali okvare kupljenega artikla priššlo po sami vgradnji in uporabi artikla pa reklamacijo rešuje pooblaščeni servis oziroma uvoznik. Podatke o uvozniku oziroma pooblaščenem servisu prejmete pri podjetju Avtocona d.o.o.

 

6. Ali lahko izberem dostavni naslov v služžbo ali drugam ? 

Ko se uporabnik registrira lahko pri vsakem naročilu izbira in vnašša različne naslove dostav. Pred vnosom novega naslova dostave pa mora registriran uporabnik vpisati ustrezne podatke in informacije v povezavi z naslovom oziroma lokacijo dostave.

 

7. Ostala vpraššanja in informacije ?

Na vašša vpraššanja bomo z veseljem odgovorili tako preko elektronske poššte kot preko telefonskega pogovora. Kontaktirate nas lahko preko elektronskega naslova, telefona, faksa ali facebook strani, ki so objavljene v meniju kontakti.


Copyright © 2013 - 2017 Avtocona d.o.o. Vse pravice pridržane. Tehnična realizacija: Alinet.