Od 19.8.2019 do vključno 20.8.2019 bomo odsotni. Vsa naročila oddana v tem obdobju bodo sprovedena 21.8.2019.
  Iskanje po kataloški ali OEM številki:

POGOSTA VPRAŠANJA

1. Zakaj in kako se je potrebno registrirati?

2. Pozabljeno geslo ali uporabniško ime?

3. Kakšen je strošek dostave?

4. Kdaj bom prejel-a naročeno blago?

5. Reševanje reklamacij?

6. Ali lahko izberem dostavni naslov v službo ali drugam?

7. Ostala vprašanja in informacije?

8. Ali se ob vgradnji plina ohrani garancija vozila?

9. Ali je potrebno opraviti homologacijo po vgradnji LPG sistema?

 


 

1. Zakaj in kako se je potrebno registrirati ?

Registracija uporabnika je potrebna zaradi podatkov, ki jih potrebujemo za uspešno realizacijo naročila. Priporoča se navedba telefonske številke saj vas v primeru kakršnih koli težav ali pa pred dostavo tako lahko pokličemo. Postopek registracije opravite preko povezave "Prijava". Postopek prijave poteka tako, da v obvezna polja vpiete ustrezne podatke. Po končani registraciji in vnosu podatkov prejmete elektronsko sporošilo na zaveden elektronski naslov v namen končne potrditve.

 

2. Pozabljeno geslo ali uporabnšiko ime ? 

V primeru, da ste pozabili vaše geslo ali uporabniko ime vam spletna aplikacija omogoša povrnitev oziroma ponovno pridobitev podatkov. Le to storite preko postopka "Pozabljeno Geslo" ali "Pozabljeno uporabniško ime". Na elektronski naslov prejmete povrnjeno informacijo o izgubljenem geslu ali uporabniškem imenu.

 

3. Kakšen je strošek dostave ? 

Strošek dostave znaša 5 EUR preko General Logistics systems d.o.o (v nadaljevanju GLS) z upoštevanim DDV. Brezplačna dostava velja ob nakupu minimalno 3 kosov artiklov ob predpostavki, da skupna masa naročila ne presega 30 kg.   

 Omenjena pravila veljajo zgolj in samo za področje znotraj Slovenije.

 Več o dostavi si preberite na povezavi: DOSTAVA BLAGA

 4. Kdaj bom prejel-a naročeno blago? 

V primeru, da je blago na zalogi je le to v primeru naročila do 11.00 ure na dostavno službo izdano isti dan. Dostavna služba pa zagotavlja dostavo naslednji delovni dan znotraj Slovenije (le to pa se lahko glede na dostavnega ponudnika tudi spreminja). V primeru, da produkta ni na zalogi vas o dobavnem roku predhodno obvestimo na elektronski naslov ali po telefonu.

 

5. Reševanje reklamacij ? 

V primeru, da je do poškodbe prišloo pred vgradnjo reklamacijo rešujete neposredno s spletno trgovino Avtocona oziroma podjetjem Avtocona d.o.o.. V primeru, da je do poškodbe ali okvare kupljenega artikla prišlo po sami vgradnji in uporabi artikla pa reklamacijo rešuje pooblačeni servis oziroma uvoznik. Podatke o uvozniku oziroma pooblaščenem servisu prejmete pri podjetju Avtocona d.o.o.

 

6. Ali lahko izberem dostavni naslov v službo ali drugam ? 

Ko se uporabnik registrira lahko pri vsakem naročilu izbira in vnaša različne naslove dostav. Pred vnosom novega naslova dostave pa mora registriran uporabnik vpisati ustrezne podatke in informacije v povezavi z naslovom oziroma lokacijo dostave.

 

7. Ostala vprašanja in informacije ?

Na vaša vprašanja bomo z veseljem odgovorili tako preko elektronske pošte kot preko telefonskega pogovora. Kontaktirate nas lahko preko elektronskega naslova, telefona, faksa ali facebook strani, ki so objavljene v meniju kontakti.


Copyright © 2013 - 2017 Avtocona d.o.o. Vse pravice pridržane. Tehnična realizacija: Alinet.