Iskanje po kataloški ali OEM številki:

SESTAVA LPG SISTEMA

Vgradnja sistema zajema sledeče elemente in postopke.

Podrobno razlago le teh pa si lahko ogledate v spodnjih točkah.

1 POLNILNI VENTIL

Polnilni ventil služi polnenju avtoplinskega rezervoarja in se običajno namesti poleg ventila za polnenje bencinskega rezervoarja. Ventil ima samo enosmerni pretok, kar pomeni da ko je polnenje zaključeno zapre pretok plina v obratni smeri.

2 REZERVOAR

Avtoplinski rezervoar plina se namesti na mesto rezervnega kolesa (trodialne oblike) ali pa v prtlažni prostor (valjaste oblike). Avtoplinski rezervarji so različnih dimenzij, zato vgradimo v vsak tip vozila točno določeno dimenzijo rezervoarja.

3 MULTIVENTIL

Multiventil je nameščen na avtoplinskem rezervoarju ter ima nalogo odpiranja in zapiranja pretoka plina proti uparjalniku ter varnostno nalogo, da v primeru trka ali izpuščanja plina zapre pretok oziroma v primeru preobremenitve razbremeni rezervoar.

4 AVTOPLINSKI RAČUNALNIK

Avtoplinski računalnik se običajno vgradi pod pokrov motorja. Ima nalogo krmiljenja avtoplinskega sistema. Računalnik si zapomni in zapiše režim delovanje motorja na bencinskih injektorjih ter nato to delovanje prepiše na plinske injektorje.

5 STIKALO ZA PREKLOP

Stikalo za plin ima funkcijo preklopa iz delovanja na bencin na delovanje na plin in obratno. Na stikalu je tudi prikaz nivoja avtoplina. Stikalo, ki ga vgradimo je avtomatsko, tako da avtomobil sam preklopi iz bencina na plin, v primeru, da želite sami preklopiti na drugo obliko goriva, enostavno pritisnete gumb na stikalu in to kar med vožnjo.

6 UPARJALNIK

Uparjalnik plina je vgrajen v motorni prostor vozila. Ima dovod tekoče faze plina iz rezervarja preko stikala za plin. Uparjalnik je povezan z vodo gretja vozila, da lahko pretvori plin iz tekoče v plinasto fazo. Preko gumijastih cevi pošlje plinasto fazo plina v plinske injektorje.

7 FILTER PLINASTE FAZE

Filter plinaste faze prepreči, da bi v injektorje in kasneje v sesalni kolektor prišle raznovrstne smeti

8 INJEKTORJI

Injektorji za vbrizg vbrizgavajo plin v vsako cev sesalnega kolektorja posebej. Količino vbrizga jim določa avtoplinski računalnik.

9 CEV PO KATERI POTUJE PLIN OD AVTOPLINSKEGA REZERVOARJA DO UPARJALNIKA  

Po tej cevi gre plin iz rezervoarja proti uparjalniku v tekoči fazi. Na koncu (pred uparjalnikom) gre plin preko filtra tekoče faze, kateri poskrbi da pride plin v uparjalnik v čim čištejši.


Copyright © 2013 - 2017 Avtocona d.o.o. Vse pravice pridržane. Tehnična realizacija: Alinet.