POGOSTA VPRAŠANJA

1. Kakšen je strošek dostave?

2. Kdaj bom prejel-a naročeno blago?

3. Reševanje reklamacij?

4. Ali lahko izberem dostavni naslov v službo ali drugam?

5. Ostala vprašanja in informacije?

 


 

1. Kakšen je strošek dostave ? 

Strošek dostave znaša 5 EUR preko General Logistics systems d.o.o (v nadaljevanju GLS) z upoštevanim DDV. 

Omenjena pravila veljajo zgolj in samo za področje znotraj Slovenije in za pakete do 30 kg. Za pakete z težo nad 30 kg in pa pnevmatike pa si poglejte cenik dostave v zavihku POGOJI POSLOVANJA pod točko 8 SPLOŠNI CENIK

 

2. Kdaj bom prejel-a naročeno blago? 

V primeru, da je blago na zalogi je le to v primeru naročila do 11.00 ure na dostavno službo izdano isti dan. Dostavna služba pa zagotavlja dostavo naslednji delovni dan znotraj Slovenije (le to pa se lahko glede na dostavnega ponudnika tudi spreminja). V primeru, da produkta ni na zalogi vas o dobavnem roku predhodno obvestimo na elektronski naslov ali po telefonu.

 

3. Reševanje reklamacij ? 

V primeru, da je do poškodbe prišlo pred vgradnjo reklamacijo rešujete neposredno s spletno trgovino Avtocona oziroma podjetjem Avtocona d.o.o.. V primeru, da je do poškodbe ali okvare kupljenega artikla prišlo po sami vgradnji in uporabi artikla pa reklamacijo rešuje pooblačeni servis oziroma uvoznik. Podatke o uvozniku oziroma pooblaščenem servisu prejmete pri podjetju Avtocona d.o.o.

 

4. Ali lahko izberem dostavni naslov v službo ali drugam ? 

Na koncu povpraševanja ima uporabnik možnost izbire kam naj se mu blago dostavi v primeru potrditve ponudbe. 

 

5. Ostala vprašanja in informacije ?

Na vaša vprašanja bomo z veseljem odgovorili tako preko elektronske pošte kot preko telefonskega pogovora. Kontaktirate nas lahko preko elektronskega naslova, telefona, facebook strani, ki so objavljene v meniju kontakti.

Copyright © 2013 - 2021 Avtocona d.o.o. Vse pravice pridržane. Tehnična realizacija: Alinet.